Заявка на
підключення

Про компанію Застава.NET

Компанія Застава.NET розпочала свою історію в 2006 році. Перший наш крок – надання послуг доступу до глобальної мережі за технологією Ethernet в одному лише районі міста Одеси, Малиновському. Вже через 2 роки ми змогли, побудувавши оптичну магістраль, запропонувати нашим клієнтам високошвидкісний Інтернет з безперервним з’єднанням. Ми почали розширювати межі і охопили інші райони міста, підключаючи наших абонентів за технологією FTTH. Ще через 2 роки ми змонтували і запустили в експлуатацію власну серверну технічний майданчик. У нас з’явилися нові можливості, і ми оновили обладнання, вибравши продукти відомого американського бренду, компанії Juniper Networks. Тоді і з’явилася вперше в Одесі технологія xPON, оптична мережа, яка дозволила нам забезпечити наших абонентів якісним Інтернетом на ще більш високих швидкостях. У 2015 році ми знову оновили обладнання, вибравши на цей раз найбільший бренд на ринку телекомунікацій, компанію Huawei Technologies. У своїй роботі ми використовуємо тільки сертифіковане обладнання та комплектуючі від світових брендів. Це дає нам можливість надавати своїм клієнтам цілодобовий доступ до мережі Інтернет на високих швидкостях. І ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо розвиватися. Компанія Застава.NET має ліцензію оператора зв’язку НКРЗІ, ліцензію на проведення будівельно-архітектурних робіт по прокладці кабельних каналів і монтажу об’єктів зв’язку та є асоційованим членом ІнАУ.    

Суб'єкт господарювання Ідентифікаційний код Номер та дата рішення про включення до реєстру
1862 Фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності Маслій Костянтин Михайлович 3053524238 28.10.2010 № 492
1863 Приватне підприємство «ЗАСТАВА ПЛЮС» 36674209 28.10.2010 № 492 внесено зміни рішенням НКРЗІ від 20.08.2012 № 543
Показники якості за 2014 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

-

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних

-

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

-

Відсоток відмов

-
Показники якості за 2015 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95%

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних

8%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

95%

Відсоток відмов

5%
Показники якості за 2016 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

5

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

95

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

5

Час затримки передачі даних в один бік

не встановлено
Показники якості за 2017 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

5%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0

Час затримки передачі даних в один бік

12 мс
Показники якості за 2018 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.0

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

100%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100%

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0%

Час затримки передачі даних в один бік

2 мс

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

100%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

0%
Показники якості за 2019 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.0

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

100%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100%

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0.00%

Час затримки передачі даних в один бік

2 мс

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

100%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

0.00%
Немає доступу до мережі Інтернет. Що робити?

Якщо при виході у всесвітню мережу вам висвічується повідомлення “У поточний момент відсутній доступ до мережі Інтернет”, то перша причина – це відсутність грошей на вашому особовому рахунку.
Перевірте ваш баланс через особистий кабінет або офіційний додаток Застава.NET і поповните рахунок.

У разі якщо у вас є кошти на рахунку, а доступу до мережі немає, то необхідно перевірити індикацію LED-лампочок на вашому обладнанні. А саме на ONU-терміналі або на медіаконвертер і на маршрутизаторі.

Що потрібно зробити:
– Відключити ваше обладнання від електроживлення хвилин на 5-7. Це необхідно щоб стара сесія обірвалася і потім з’явилася нова.

Перевірка роутера:
– Перевірити з’єднання на вашому роутере, саме індикацію Wan / Internet;
– Перевірити з’єднання всіх підключених до роутера мережевих дротів;

У разі якщо індикація є, але доступу немає, то необхідно перевірити настройки роутера.
Якщо настройки правильні, індикатори горять, тоді вам слід звернутися в технічну підтримку компанії Застава.NET для з’ясування причин відсутності доступу до мережі Інтернет.

Зробити це можна через сайт або за номерами (063) 482-59-59
(066) 482-59-59
(097) 482-59-59
(048) 797-23-00

Оплата на розрахунковий рахунок

Оплата за реквізитами компанії передбачена для юридичних абонентів Застава.NET.
Такий вид оплати може надходити на рахунки компанії на протязі 3-х банківських днів.
Якщо ви здійснили оплату за реквізитами і платіж ми не змогли побачити, то вам треба буде надати чек або платіжний документ.

Детальніше про підтвердження оплат для юр.осіб ви можете уточнити в бухгалтерії по телефону 048-797-23-87.

Чи можна використовувати свій wi-fi роутер при підключенні до Застава.NET?

Так. Можна, можливо.

Якщо у вас є wi-fi роутер, то ви можете використовувати його при підключенні до нас. Але спершу необхідно проконсультуватися з фахівцями технічної підтримки або звернутися в абонентський відділ компанії. Важливо пам’ятати, що ми не виробляємо гарантійні заміни або ремонти обладнання, яке було придбано не в Застава.NET.

Що таке особистий кабінет?

Особистий кабінет – це особиста сторінка кожного абонента компанії, де ви можете ознайомитися з підключеними у вас тарифами, цінами, отримати підтримку від працівників компанії, підключитись і подивитися телевізор тощо.
Для переходу в особистий кабінет відкрийте меню та натисніть на кнопку «Особистий кабінет».
Доступ та паролі до офісу зареєстровані у вашому контракті; у разі втрати контракту ви можете відновити доступ, відвідавши абонентський відділ або за допомогою ідентифікації SMS.

Як змінити тарифний план?

Кожен абонент може змінити тарифний план.

Для зміни є кілька способів:
– самостійно через Особистий кабінет. Для цього відправте повідомлення про зміну і назві тарифу, після чого ми оновимо ваш тариф на новий.
– звернувшись до абонентського відділу з письмовою заявою про зміну тарифу.
Всі зміни в швидкості вступають в силу з 1-го числа наступного місяця після запиту на зміну тарифу.

Важливо:
– зміна тарифу на велику швидкість безкоштовна.
– зміна тарифу на меншу швидкість – 50 грн.

Як можна підключити гігабітний тариф?

Для підключення тарифи з найближчим доступом до Інтернету в 1000Мбіт/с від ЗаставаNET необхідно заповнити заявку на нашому сайті або зателефонувати за номером 048-797-2300.

Що надо для підключення тарифи 1000Мбіт/с:

1. Ось сторона абонента обладнання, яке зможе приймати таку швидкість.
Щоб ваш маршрутизатор мав мати гігабітні порти або якщо підключення по кабелю в комп’ютері або ноутбуці,
для параметрів сетевої карти також слід мати можливість працювати з такою швидкістю.
У протилежному випадку Ви не шукаєте всіх переваг гігабітної швидкості.
2. Якщо сторони провайдера повинні бути технічними можливостями.
Вона може тимчасово не брати участь у технологіях підключення ваших будинків.
Усі нові абоненти компанії підключаються по оптиці, тому кожен новий абонент може підключити себе до швидкості в 1000 Мбіт/с.

Якщо технічна можливість підключення є, то ви можете подати заявку та її виконати в найкоротші терміни.

Як підключитись до мережі Застава.NET?

Для підключення інтернету від Застава.NET в будинок або офіс вам необхідно на сайті вибрати цікаву для вас швидкість і залишити заявку. Вказавши ваше ім’я і контактний номер телефону, або зробити дзвінок по одному з контактних номерів.

Як тільки співробітник компанії перевірить вашу адресу підключення, і якщо він входить в зону покриття вам буде названа вартість підключення і терміни. Після цього необхідно укласти договір і внести оплату за підключення.

Як я можу оплатити послуги компанії?

Внести оплату за послуги ви можете:

  • Через Приват 24
  • Сервіс оплати Easypay
  • Сервіс оплати Tachcard
  • Додаток Застава.NET на смартфоні
  • У касі банків за реквізитами
  • Через термінали самообслуговування
Які терміни на підключення нового абонента?

Терміни для підключення абонента залежать від типу підключення і наявності технічної можливості. Терміни по кожному підключенню озвучуються безпосередньо після обробки вашої заявки відправленої через сайт, по дзвінку або по відвідуванню абонентського відділу.

Якщо я не користуюся послугами через від’їзду/відрядження, чи повинен я оплачувати послуги?

Так, абонентська плата згідно підключеними вами тарифами буде нараховуватися.

Але, кожен абонент може скористатися послугою призупинення рахунку. При замовленні цієї послуги з вашого рахунку Не буде списуватися абонентська плата. Для підключення послуги зверніться в абонентський відділ або зробіть замовлення через Особистий кабінет.

Для багатоквартирних будинків – послуга безкоштовна. (Але якщо ви утримуєте лінію більше 2-х місяців, то програма лояльності буде більш не активна).
Для приватного сектора утримання – 40грн / міс
Для селища Наті – 55 грн / міс.

переваги, які ви отримуєте

image

Високу швидкість доступу і безперервність з’єднання

image

Програми лояльності, різні способи оплати, в тому числі online

image

Якісне обслуговування і своєчасну підтримку