Заявка на
підключення

Про компанію Застава.NET

Компанія Застава.NET розпочала свою історію в 2006 році. Перший наш крок – надання послуг доступу до глобальної мережі за технологією Ethernet в одному лише районі міста Одеси, Малиновському. Вже через 2 роки ми змогли, побудувавши оптичну магістраль, запропонувати нашим клієнтам високошвидкісний Інтернет з безперервним з’єднанням. Ми почали розширювати межі і охопили інші райони міста, підключаючи наших абонентів за технологією FTTH. Ще через 2 роки ми змонтували і запустили в експлуатацію власну серверну технічний майданчик. У нас з’явилися нові можливості, і ми оновили обладнання, вибравши продукти відомого американського бренду, компанії Juniper Networks. Тоді і з’явилася вперше в Одесі технологія xPON, оптична мережа, яка дозволила нам забезпечити наших абонентів якісним Інтернетом на ще більш високих швидкостях. У 2015 році ми знову оновили обладнання, вибравши на цей раз найбільший бренд на ринку телекомунікацій, компанію Huawei Technologies. У своїй роботі ми використовуємо тільки сертифіковане обладнання та комплектуючі від світових брендів. Це дає нам можливість надавати своїм клієнтам цілодобовий доступ до мережі Інтернет на високих швидкостях. І ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо розвиватися. Компанія Застава.NET має ліцензію оператора зв’язку НКРЗІ, ліцензію на проведення будівельно-архітектурних робіт по прокладці кабельних каналів і монтажу об’єктів зв’язку та є асоційованим членом ІнАУ.    

Суб'єкт господарювання Ідентифікаційний код Номер та дата рішення про включення до реєстру
1862 Фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності Маслій Костянтин Михайлович 3053524238 28.10.2010 № 492
1863 Приватне підприємство «ЗАСТАВА ПЛЮС» 36674209 28.10.2010 № 492 внесено зміни рішенням НКРЗІ від 20.08.2012 № 543
Показники якості за 2014 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

-

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних

-

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

-

Відсоток відмов

-
Показники якості за 2015 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95%

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних

8%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

95%

Відсоток відмов

5%
Показники якості за 2016 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

5

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

95

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

5

Час затримки передачі даних в один бік

не встановлено
Показники якості за 2017 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

0.9

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

95%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

5%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0

Час затримки передачі даних в один бік

12 мс
Показники якості за 2018 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.0

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

100%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100%

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0%

Час затримки передачі даних в один бік

2 мс

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

100%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

0%
Показники якості за 2019 рік

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

0.8

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

0.0

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

0.5

Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час

100%

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

100%

Відсоток відмов реєстрацій у мережі

0.00%

Час затримки передачі даних в один бік

2 мс

Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

100%

Відсоток реєстрацій, які не відповідають нормам за часом реєстрації в мережі

0.00%
Бути чи не бути?

Бути

Що таке 5g?

П’яте покоління мобільного зв’язку

переваги, які ви отримуєте

image

Високу швидкість доступу і безперервність з’єднання

image

Програми лояльності, різні способи оплати, в тому числі online

image

Якісне обслуговування і своєчасну підтримку