136

Чому необхідна періодична перезавантаження роутера?

Найчастіше при кожному дзвінку в відділ технічної підтримки, абоненти чують фразу «на лінії проблем не виявлено, тому просимо вас перезавантажити ваш роутер».

Чому співробітники інтернет-провайдера просять це зробити?
Найчастіше в 70% випадків проблема виникає саме в роботі Wi-Fi роутера. Це виникає із заповненням таблиці маршрутизації і зниженням ефективної роботи роутера і факторами які можуть вплинути на його роботу (наприклад. Аварійне відключення обл енерго або ремонтно-відновлювальних робіт вживаються самим провайдером ).

Важливо відзначити, що після перезавантаження роутера (рекомендується відключити його на 15 хвилин, щоб ваша сесія повністю обнулилася як з вашого боку так і з боку провайдера) він визначає для себе самий незавантажений частотний канал, що кардинально впливає на швидкість передачі даних безпровідним шляхом.

Читайте також: «Відмінності між частотами 2,4 ГГц і 5 ГГц»