Заявка на
підключення
Уявіть ситуацію, коли ви сидите на своєму улюбленому сайті і при відкритті чергової, цікавою, сторінки вона починає дуже довго грузиться або ви дивитеся новий випуск свого улюбленого блогера на YouTube і відео починає запинатися кожні 15 секунд.
Що ж необхідно робити в цьому випадку?
Якщо ви стали помічати явне пригальмовування мережі, перше, що необхідно зробити, – перезавантажити обладнання, а саме роутер і медіаконвертер, а не згадувати кращі слова великого і могутнього мови.
Обладнанню необхідно охолонути, очистити оперативну пам’ять і після цього воно зможе почати працювати в колишньому режимі.
Більшість користувачів чують фразу “перезавантажити ваше обладнання” при дзвінку в тех.підтримку і в 90% випадків це прохання співробітника інтернет-провайдера дійсно вирішує проблему.
Як перезавантажити обладнання?
— Вимкніть на роутері і медіа конвертері на 30 секунд.
— Підключіть медик до харчування
— Через хвилину підключіть роутер
— Зачекайте хвилину або дві і перевіряйте роботу Інтернету
Інтернет заробив? Відмінно, приємного користування!
Як і раніше не працює? Телефонуйте в тех.підтримку.
Номери тех.підтримка Застава.NET:
(063) 482-59-59
(066) 482-59-59
(097) 482-59-59
(048) 797-23-00
Читайте також: “Чому треба оновити старий роутер на новіший?”